Aktualnosci - ARCHIWUM z 1998 roku

-----

* 27.12.1998 Wyszła kolejna wersja (0.98.12.26) ADescentaPPC! Dodano możliwość gry myszką.
* 23.12.1998 Wyszła kolejna wersja ADescenta! Ma ona numer 0.8. Engine ten wykorzystuje już nowy zestaw sterowników do grafiki 3D - Warp3D. Na razie obsługują one tylko Virga z CV64/3D, ale wkrótce dodana zostanie obsługa chipu Permedia2 z CVPPC i BVPPC!
* 11.11.1998 Dodany został częściowy mirror strony. Dostępny jest pod adresem: www.free.com.pl/1march1/. Zmienił się również ogólny wygląd rubryki download.
* 11.10.1998 Wyszła kolejna wersja (v0.98.10.09) ADescentaPPC! Od teraz engine działa bez proglemów na kościach AGA (już nie wymaga CGX-AGA!). Poprawiono również perspektywę w grze (opcja -interpolate).
* 07.10.1998 Wyszła kolejna wersja (v0.98.10.07) ADescentaPPC! Dodano możliwość gry na CGX-AGA!
* 07.10.1998 Wyszła kolejna wersja (v5 - 13.09.98) QuakePPC! Zmieniono nazwę na FastQuakePPC (nazwa sama mówi za siebie). W stosunku do wersji poprzedniej przyspieszono engine, dodano obsługę sieci (TCP/IP, IPX, Modem), poprawiono kod gry (od teraz już się "nie wpada" w ściany) oraz wiele drobnych, choć znaczących poprawek. Ten najlepszy (moim zdaniem) port Quake dostępny jest na stronie http://come.to/amigappc w dziale Soft/Commercial. Dziękuję Marcinowi za informacje o tym porcie.
* 05.10.1998 Wyszła kolejna wersja (r0.57) portu Descenta o oryginalnie brzmiącej nazwie Descent :-) Dodano lokalizację portu (na razie jeszcze brak polskich plików) oraz poprawiono szybkość enginu.
* 01.10.1998 Wyszła kolejna wersja (0.98.09.22) (A)DescentaPPC!!! Ze względu, że jej autor nie wprowadził żadnej numeracji, jako wersję JA będę przyjmował datę opublikowania jej na stronie autora IXemulPPC. Dodano obsługę dźwięku i poprawiono awaryjność.
* 12.09.1998 W dziale testy Quake'a dodany został opis Quake z ClickBoom'a.
* 11.09.1998 Witam wszystkich po (dość długiej) przerwie wakacyjnej. Wyszedł nowy engine Descenta! Tym razem w wersji dla PowerPC! Na raze nie jest bardzo stabilny, ale to dopiero wersja beta.
* 11.09.1998 W sieci pojawiły się 2 nowe enginy Quake. Oba w wersji PowerPC. Pierwszy to QuakeNET - zawiera pełną obsługę sieci TCP/IP. Drugi zaś to WarpQuake. Podobnie jak ZhaDoom również wykorzystuje WarpOs'a. Podobno jest to najszybszy engine Qauke na PPC. Niestety nie mogę go (i innych) przetestować, gdyż nie mam karty graficznej.
* 31.07.1998 W związku z poważną awarią serwera Polboxu strona byla niedostępna przez ok. tydień, a następnie skasowana. Skasowany został również licznik odwiedzin. Kiedy po raz ostatni byłem na stronie, pokazywał 1120 osób.
* 16.06.1998 Na rządanie ClickBoom/PXL computers została usunićta możliwość ściągnićcia QuakePPC, QuakePPC 1.01/0.62 i AmigaQuake. Przepraszamy. :-(
* 01.06.1998 Wyszła kolejna (0.50) wersja Descenta. Ogólnie przyspieszono engine, dodano obsługć myszki i możliwość gry w okularach IGlasses!
* 24.05.1998 Wyszedł edytor do Dooma (tylko Doom i DoomU).
* 20.05.1998 Wyszła kolejna (0.7) wersja ADescenta (także w wersji dla ViRGEa). Dodano możliwość gry przez nullmodem (serial) i internet.
* 12.05.1998 Strona została rozbudowana! Doszły nowe enginy Quake'a i Descenta! Wićcej informacji w dziale testy.
* 11.05.1998 Wyszła kolejna wersja (0.8beta) wersja DoomAttacka. Dodano obsługć rozdzielczości 640x512, obsługć sieci IPX i modemu, poprawiono program preferencyjny i wiele innych rzeczy!
* 03.05.1998 Wyszła kolejna wersja (1.1) ZhaDooma. Od teraz engine wykorzystuje MMU, co go przyspiesza (wymagane jest jednak posiadanie PowerPC.lib v12.0).
* 30.04.1998 Wyszła kolejna wersja (1.3) ADoomPPC. Dodana została obsługa kości AGA poprzez wewnćtrzne, szybkie procedury c2p!
* 30.04.1998 Wyszła kolejna wersja (1.0) ZhaDooma. Jest to pierwszy engine Dooma na PPC, w którym można latać i skakać!
* 14.04.1998 Wyszła kolejna wersja (0.96) ZhaDooma. Dodano absługć rozdzielczości 800x600, ponownie zoptymalizowano engine, poprawiono obsługć muzyki.
* 14.04.1998 Wyszła wersja 0.9 ZhaDooma. Dodano obsługć muzyki, zoptymalizowano wersje pod PPC. Archiwum nie zawiera wersji pod 68k. Ta wersja nie bćdzie już kontynuoawana.
* 14.04.1998 Wyszła kolejna wersja beta DoomAttacka 0.8.. Od teraz mozna skakać, patrzeć do góry i do dołu!
* 11.04.1998 Wyszła wersja beta DoomAttacka 0.8.. Ogólnie poprawiono engine, dodano nowe Plug-iny i obsługć nowych rozdzielczości.
* 11.04.1998 Wypuszczona została pierwsza wersja nowego engine Dooma - ADoomPPC. Engine ma te same możliwości co ADoom 1.2, niestety AGA obsługiwana jest tak jak karty graficzne i przez to engine działa BARDZO wolno (4 fps na PPC603/160 i AGA).
* 07.04.1998 Quake na PowerPC? Już jest dostćpny! Wymaga pełnej wersji pecetowego Quake'a. Wićcej ojego wymaganiach znajdziecie w testach. Dostćpny jest jedynie na płycie Magazyn Amiga Cover CD (z marca) i nie mogć umieścić go na mojej strone.
* 07.04.1998 Została wypuszczona kolejna wersja (0.96) QuakePlayera przez ClickBoom. Dostćpny jest także update do poprzedniej wersji (0.95). Mimo wszelkich prób nadal nie udało mi się ściągnąć i przetestować Quake'a.
* 07.04.1998 Nareszcie mogłem przetestować VDoomPPC i ZhaDoomPPC. Oba działają świetnie i pokazuja moc PowerPC. Oczywiście ich wyniki (w porównaniu do ADooma) byłyby o wiele lepsze, gdyby te enginy były zoptymalizowane pod PPC, tak jak jest to zrobione z ADoomem. Mimo wszystko naprawdć dobrze się gra!
* 24.03.1998 Wyszła poprawiona wersjapliku z muzyką (sample MIDI).
* 19.03.1998 Wypuszczona została pierwsza wersja demo Amigowego Quakea. Niestety można ją ściągnąć tylko ze strony Clickbooma. Wkrótce testy.
* 15.03.1998 Przywrócona została mozliwość ściągnićcia ADoom v1.1, gdyż wersja 1.2 "kaszaniła" nie które pliki DEH (np. Jerky.deh, Dabomb.deh, itd.).
* 14.03.1998 Doday został opis DEH`ów.
* 14.03.1998 Wyszła kolejna wersja (1.2) ADooma. Główne poprawki: nowy typ mapy, lepsza obsługa plików DEH i obsługa klawiatury (francuskiej).
* 01.03.1998 W dziale Download znjaduje się zestaw plików DEH do ADooma 1.0/1.1.
* 01.03.1998 Wyszedł update do DoomAttacka z wersji 0.7 do 0.71. Poprawiono program preferencyjny i dodano pliki z muzyką. Do archiwum dodane zostały polskie pliki lokalizacyjne (mojego autorstwa).
* 01.03.1998 Srona została rozbudowana! Od teraz można ściągnąć każdy engine bezpośrednio ze strony. Doszła także ankieta. Wypełnij i wyślij!
* 01.03.1998 Wyszła kolejna wersja (0.6) ZhaDooma. Od teraz można grać na ekranie wićkszym niż 320x200, jednak tylko w wersji na PPC.
* 21.02.1998 Wyszła kolejna wersja (0.8) PsiDooma. Dodana obsługa trybu niskich detali. Ogólne przyspieszenie engina.
* 21.02.1998 Wyszła kolejna wersja (1.1) ADooma. Poprawka: działa na os3.0.
* 20.02.1998 Wyszła kolejna wersja (1.0) ADooma. Dodano możliwość gry na ekranie wićkszym niż 320x200. Maksymalna wielkość ekranu obsługiwanego przez grć to 1600x1280!
* 17.02.1998 Pojawił się dodatek do AB3DII - tkgrtg umożliwiający korzystanie z karty graficznej.
* 17.02.1998 Mam też miłą wiadomość dla tych, którzy nie mają kart graficznych. Powstał program - wpa8 przyspieszający grafikć na kościach AGA !!!.
* 14.02.1998 Wyszła kolejna (0.5) wersja ZhaDooma. Dodana możliwość gry w oknie WB.
* 10.02.1998 Strona została poprawiona. Od teraz jest poprawnie pokazywana przez Voyagera.
* 10.02.1998 Wyszła kolejna (0.7) wersja Doom Attacka. Dadana obsługa sieci i muzyki. Poprawiona szybkość engina.
* 08.02.1998 Wyszła kolejna (0.9) wersja ADooma. Wbudowana możliwosć gry przez kabel (null-modem). Dodana obsługa joy-pada od Segi.
* 08.02.1998 Wyszła kolejna (0.3) wersja ZhaDooma. Dadana obsługa dxwićku.
* 04.02.1998 Wyszła kolejna (0.3) wersja VDoomPPC. Jest to pierwszy amigowy engine Doom, na którym można grać na ekranie wićkszym niż 320 x 200!
* 04.02.1998 Wyszła kolejna (0.24) wersja ZhaDoom dla PPC i 680x0. Dodana obsługa joypada.
* 31.01.1998 Uruchomienie peirwszej strony o amigowych enginach DOOMa po polsku.

-----